27/7

Började jobba idag igen, gjorde inte alls mycket för vädret är typ sämst så de va ganska skönt faktiskt! Linda jobbar ju nu också, och jag jobbar med henne så de är bra, har ganska mycket att snacka om faktiskt. Min bästa vän genom allt! Hade tänkt att springa när jag kom hem men blev inte alls sugen på de sen, så jag gjorde mina situps och armhävningar istället sen blev det ett varmt bad. Sen blev jag sugen på att springa men hade ju redan duschat och så då så det får bli imorgon istället! Måste verkligen springa känner jag!! Men jag får se hur mycket jag kommer att blogga den här veckan eftersom jag bara jobbar nu så har jag ju inte så mycket att skriva om liksom? Men på fredag iallafall efter jobbet så åker Linda och jag till crossbanan, sover där tills söndag. På söndag fyller även världens bästa bror Timmy 21år! och jag har inte köpt nått än ;oo Måste göras! Jaja, ska se om jag kan lägga in bilderna från Varber nu så komer dem i nästa inlägg :) Pusss


Kommentarer
Postat av: linda

älskar dej bästa vän!<3

2009-07-27 @ 19:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0