8 juli 2009.

Vakna otroligt tidigt idag, klockan 9, omg! Åt frukost med Timmy som skulle iväg. Sen typ såg jag på film och började städa lite. Sen när han kom hem blev de fika som han köpt med sig hem. Hjälpte han lite med crossen förut, sen åkte han iväg och köpte nått som hade gått sönder så nu väntar jag på att han ska komma hem igen, då åker vi till Ödeshög och han ska träna, aldrig vart och har ändå inget bättre för mig så jag tänkte att jag skulle följa med. Föresten, det skulle vara fint väder idag ju, 25grader och sol, men vad är det här? Det regnar ibland och det är sol ibland och det är 17grader. Aja, hoppas på bättre väder imorgon iallafall! Kyss


Slänger in en bild också, tagen nyss.
Inget smink oså, för det använder jag inte nu på sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0