äkta!

Texten är skriven av Evelina Svensson - jag älskar dig bästavän!

evelina tvilling & bästavän.
det finns så mycket bra med dig, du finns alltid där.
du har ett hjärta utav guld och du är precis som jag.
du ger dig inte förens personen som mår dåligt mår bra igen!
jag älskar allting hos dig - din personlighet leende ögon håret ansiktet
ditt sätt att skriva din humör AL L T I N G.


vi är syskon, och vi hållder ihop. du är min bästavän och jag älskar dig! jag är glad att jag har dig på min sida. 26 juli 2007. en bra sommar att minnas, en perfekt stund! det finns inget negatvit med dig. vi kan varandra ungefär ut och in. eller aa, utantill ;$$
evelina wernersson, vad du än gör, hur du än gör, vem du nu blir så kommer jag föralltid att älska dig. för det finns inget finare än äkta vänskap. och våran kommer alltid vara äkta,
jag älskar dig syster, så länge vi håller ihop så kan inget hindra oss att leva våra liv.
de finns inget/ingen bättre än dig, föralltid.
när vi säger föralltid, så är det föralltid!
evelinaronja <3 evelinasofia
jag älskar dig, 26/6 - 07 dagen jag började leva mitt liv.


Kommentarer
Postat av: evelina

jag älskar dig bästavän <3

2009-07-10 @ 14:50:04
URL: http://evelinaronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0