ARG

Åhh jag är sjukt arg på min mamma och pappa just nu! Vi ska inte åka till Varberg idag utan imorgonbitti typ vid 7? Jag hade kunnat sova länge idag, men nejdå jag gick upp vid halv 10 frivillit för att packa och fixa för jag var glad för vi skulle åka ikväll. Men sen kommer dem och säger efter vi ätit vid halv 6 ungefär att dem orkar inte stressa så vi åker imorgonbitti, jag blev skitsur snacka inte med dem osv. Sen tvingar pappa mig att jobba på hans jobb dem tre sista veckorna på sommarlovet också, han vill verkligen inte att jag ska ha något sommarlov bara att jag ska ha pengar. Visst jag vill ha pengarna så jag kan åka utomlands i höst, köpa systemkamera och lite som jag har planerat. Men jag vill förfan ha sommarlov! Jag är sjukt jävla blek tycker jag, så dem helgerna som är kvar nu hoppas jag att det är sol hela tiden och varmt! Blir även att sola solarium kan jag lova. Jaja, ilskan börjar försvinna lite efter jag läst hela Therese Johansson Rojos minnesblogg, gråter när jag läser inläggen som hennes kompisar skriver, asså hur fan kan man göra något sånt som dem där två gjorde mot henne?!! En helt oskyldig tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0