dåligt med uppdatering

Inte uppdaterat på ett tag men i söndags fick jag städa lite efter Timmys fest i fredags, fick plocka upp alla ölburkar och flasker från soppsäcken, äckligt kan jag lova att det var! Men sen på eftermiddan/kvällen skjutsa mamma mig till kusinerna i Bankekind, sov där tills måndag. Gick typ bara runt och tog kort och gjorde filmer, och lite. Sen typ vid kvart i 10? gick vi till sjön och skulle grilla, lyckat! haha naat. Kom inte runt halv 12 igen, vid 12 ungefär satte vi på Twilight, äntligen fick jag se den och den var riktigt bra men jag somnade vid 1 ungefär så han inte se så mycket. Tone och Theo väckte mig vid 2 när den var slut så då gick vi och la oss. Igår då, vakna jag vid 10 i elva ungefär, Tone hade då vart vaken en halv timme och hon hade inte väckt mig, så gulligt att låta mig sova ju! Men vi åt frukost och sen fixa oss, sen vid halv 1 gick vi ut och träffa Fedde, gick ut med hennes hund och sen kollade vi på Twilight, för jag ville ju se hela! Sen tog jag bussen till rese vid halv 5, där hämta pappa och Timmy, åkte och hämta biljettera till bion The proposal blev det. Sen blev det burger king, brukar aldrig tycka om det, men det gick faktiskt bra att äta! Sen fick jag en tröja av pappa, sen blev det bio och efter den åkte vi till pappas jobb för han var tvungen att jobba lite klockan halv 10 på kvällen! Sen åkte vi hem och så iallafall, kollade tv och så sen blev det sängen vid halv 1. Idag väckte pappa mig vid 10 över 10 ungefär, sa att klockan var halv 1 och jag trodde på han så fick värsta paniken, men sen så var klockan bara kvart över 10. haha jaja. Kom nyss hem från affärn, pantade alla burkar och flaskor från festen. Får se vad som händer nu, kanske åker ner och solar sen men får se. Jaja, här kommer några bilder från kusinerna. Kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0