Hemma

Kom hem för några timmar sen. Skulle ju kommit hem igår men så blev det inte för Timmy kom inte från Danne förns halv 10 ungefär. Spelade då yatzy och kort med mamma, pappa, timmy och linda. Sen vid halv 1ungefär gick Timmy jag och Linda ner på rummet och spelade kort lite, sen satt vi och snacka om hur mycket som helst!  Men helgen har iallafall varit superbra. Vi har hunnit med att åka moped hur mycket som helst, Linda körde för första gången i helgen och hon körde i diket och det var så sjukt kul, jag hoppade typ av mopeden och la mig på vägen och började asgarva, haha.. Nakenbadat har vi gjort också i torsdags på kvällen. På fredagen åkte mamma, jag och Linda till ett badställe med strand och hopptorn och grejer, låg där nästan hela dagen. Spelade minigolf också, gudja inget geni på det precis. I lördags eftermiddag åkte jag, mamma och Linda till Bullerbyn och Katthult. Linda och jag hoppade i höskullen i Bullerbyn, det var ju lite mindre än när jag var där sist med Anna och hennes morfar. Nej men nu orkar jag inte skriva mer, är sjukt trött. Ska se på film och sen sova tror jag. Bilder och sådär kommer när jag lägger in! Puss

Kommentarer
Postat av: frida

Jag har blivit ganska tjock på sistonde faktist haha.. :o Gumman, saknar dig!! Lust att ses snart?! <3

2009-07-21 @ 17:48:15
URL: http://fridasufie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0