i don´t care about you

Vakna av att nån av mina grannar gick utanför mitt fönster på grusvägen, och skrek "ja,ja,ja,ja,ja,ja" gud så irriterad jag blev! Men gick upp och åt frukost, kollade tv och satte mig här. Ska klä på mig nu, sen städa hela huset med Timmy, sen ska vi åka in till stan och köpa grejer och så till hans fest. Sen får vi se vad som händer, skulle väl åka in och äta i stan och gå på bio sen med han också! Skulle åkt till Söderköping idag, men nejtack, det regnar så ingen av oss är sugna på det precis. Mamma ringde nyss och sa att Johan Carlsson bröt nacken på vm:et i söndags! Det såg ju verkligen inte ut som de eftersom han gick och de, men tydligen gjorde han det, och han skulle väl inte fortsätta köra cross efter det här om jag fatta rätt. Det är tragiskt fan. Nej nu måste jag fixa mig, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0