i forgot to say how beautiful you really are

Shasha folket! Skittråkig dag idag. Vaknade vid halv 12 ungefär, åt frukost och så. Städade mitt rum och kollade på film. Liksom vad ska man göra när det bara regnar? Jag vill ha sol igen! Iallafall hade tänkt att följa med till crossbanan på kvällen men va inte så sugen på det när det regnar så det blev att vara hemma nu. Mjukiskläder för hela slanten idag alltså! Mamma kommer snart hem från landet och då ska hon och min syster in till stan, så jag är ensam hemma. Eller hunden kommer ju hem också ;p Min syster sa förut också att vi och mamma ska till nånstans imorgon, kommer inte ihåg vad det heter, men vi ska shoppa iallafall om vi hittar något vill säga. Blev sjukt glad då, för jag ville åka dit för länge sen. Sen på torsdag ska jag packa igen, åker till Varberg på torsdagkväll eller fredagmorgon/på dan någon gång. Hoppas på fint väder för då ska vi bada och så på fredagen sen på kvällen åker vi till crossbanan och kommer hem på söndagen. Nej nu ska jag göra annat, bloggar mer ikväll.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0