i thougt you say it was easy

Blev inget bloggade igår men satt bara vid datorn 5minuter när vi kom hem för jag kolla en bil, och den va grymt snygg alltså! Sen efter vi ätit och så hemma följde jag med pappa till crossbanan och fixade lite till helgen. Kom hem runt halv 10 och då blev de äta tårta och sen gick och la mig. Jobbade idag, fick största garvanfallet vid lunchen, garvade säkert 10minuter nonstop! Somnade i bilen hem och när ja kom hem la jag i soffan, satte på tv:n och somnade. Sen när jag vakna så ville jag ut och springa som jag hade sagt tidigare idag men ångrade mig för jag var så trött. Men jag gick ut och sprang lite av cykelslingan i skogen, gjorde även mina situps när ja kom in! Får se om jag bloggar nånting imorgon för när jag kommer hem så måste jag packa ur min väska från helgen och packa om den igen till helgen, för direkt efter jobbet på fredag cyklar jag och Linda ut till crossbanan, stannar där tills på söndag! Blggar då iallafall och bilder och sånt kommer då också! Nu ska jag ner och se tv, och ta nått att äta för jag är hungrig, sen blire film och sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0