jag saknar dig

Igår vaknade jag vid halv 11 ungefär, rga och väkte Linda, uups. Sen städa jag mitt rum och dammsugade hela huset. Sen kom Linda, gjorde typ inte så mycket sen åkte vi till stan, köpte mat med Timmy ochså. Hyrde film och så sen också. Vid halv 10 ungefär kom Lovisa hit, snackade, kolla på film och sen somna vi runt halv 3? Vaknade vid 11 idag ungefär, åt frukost vid 12 sen sega vi fram tills dem åkte vid kvart i 3 ungefär. Sen dess har jag suttit vid, datorn, sett tv, lagat mat och ätit typ. Är sjukt seg nu, ska fixa lite med Evelina Svenssons blogg, länkar den sen när den är fixad för hon har precis skaffat den! Sen blir det nog mys med världens bästa bror ikv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0