Lander om några timmar

Dagen har vart sjukt bra. Linda ringde och väkte mig 10 över 10 och frågade om jag skulle med hon och hennes pappa och bada. Så dem kom och hämta mig runt 11, drog till Svartefors eller nått. Sen kom vi på att vi ville till stan så vi åkte hem till hennes mamma efter vi badat och så, sen åkte vi upp till mig, hämtade pengar och sådär. Sen drog vi till ikano, blev en svart bikini överdel och ett rosa paraply för att de regnade så mycket. haha. Va med Jocke och Axell också, ja eller typ låg inne på ikea och chilla(?)haha. Linda och jag sprang runt som yra höns där inne ett tag alltså. Sen åkte vi hem till hennes mamma i ljungsbro runt halv 7, åt och sen drog vi till affärn. Sen typ snacka vi och jag spela in henne på mobilen, många filmer dära! Sen kollade vi på film, somnade nästan. Vid tolv ungefär kom mina syskon och hämtade mig där, åkte hem och packa. Drar till landet vid elva imorn med bästaste Linda. Fyfan vad bra vi kommer ha det! Hemma på söndag, ring och smsa mycket. Kyss

Kommentarer
Postat av: Linda

fett bäst kommer det bli!<3

2009-07-16 @ 10:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0