make it stop

Blev väckt runt halv 10 imorse, åt frukost och allt sånt där. Vid kvart i 11 åkte hela familjen till Falerum klädgreja där, hittade en fredd perry tröja, men fanns inte i min storlek eller större. Sjukt små storlekar. Men sen åkte vi vidare till någon annan klädgreja som låg en bit ifrån Valdersmarsvik, köpte med mig ett par jeansleggins därifrån. Åkte till Söderköping och åt glass sen, mumms.. Sen blev de hemfärd och mamma och jag bytte om till badkläderna och drog till sjön och bada. Åkte och handla och sen till min faster och farbror och min kusin som flyttat hem igen. Prata med faster och kusin ett tag sen åkte vi hem, åt och sådär. Ska snart hoppa in i duschen och sen måste jag nog packa om jag inte gör det imorgon på dagen eller så, för imorgonkväll eller tidigt på fredag morgon åker vi till Varberg, bada i havet på fredag och på kvällen bär det av till crossbanan. Sm där i helgen. Nej nu måste jag hoppa in i duschen, Timmy sa nyss också att Alexandra kommer hit sen och då ska vi tydligen spela kort..haha gudja jag är duktig på sånt! Och bilder från helgen kommer senare ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0