Motocross-VM i Uddevalla todaaay!

Med endast två och en halv timmes sömn gick jag upp vid 4 imorse, orkade inte göra iordning mig nånting så tog bara på lite kläder och åt frukost i stort sätt. Vid 20 i 5 åkte vi in till stan, hämtade Björn och sedan drog vi till Motocross-VM i Uddevalla. Hade jävla tur med vädret, inget regn och så, ingen sol men ändå härligt! Det var synd att Filip inte kunde köra, hade sett fram emot att se han, men Alex och dem andra svenskarna var allt kul att se. Och Ken Roczen, han är helt otrolig, min gud alltså. En i stort sätt vanlig 15-åring (alltså lika gammal som mig) från Tyskland, som är kung på cross, bara 15år och vinner VM-heat, det kallar jag kungligt! Visst de kanske är lite preparat i grabben som endel säger, men vafan han är sjukt jävla bra! Att se han åka var så sjukt kul alltså! Mats Åkerblom och Johan Carlsson, vurpade ju båda två, Mats blev de ambulans och det var ett brutet nyckelben, punkterad lunga och nått mer, men med Johan har jag ingen aning, han gick ju iallafall efteråt! Taggar redan inför nästa Uddevalla-VM nästa år, ett helt år kvar och jag är taggad redan, härligt Evelina. Nej, klockan börjar närma sig 12, känner att jag nog ska gå och lägga mig så jag är pigg imorgon för då blir det Linda och vi har vart på nästan 2månader! Kyss honies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0