VARBERG

I fredags då, åkte hemifrån runt halv 9 och kom fram till crossbanan i Varberg vid halv 2 ungefär. Hade då stannat i gränna och köpt polkagrisar för Timmy ville ha, sen käka vi och tänka och så också. Lämnade husvagnen på crossbanan sen åkte vi in till Varberg, kollade på fästningen där och sen bada jag och mamma i havet, underbaart. På kvällen sen va jag med Lisa och Elin, gick typ runt och snacka och så. Spelade kort på kvällen med Elins storebror och någon kompis till dem. Deras dialekt är så skön alltså. Men iallafall när vi spelade kort så började Lisa och Elin typ asgarva åt nått dem inte visste själva? Haha, dem var lite trötta där va..Jaja, sen runt halv 12 gick jag till huvagnen, somna  runt 12, sjukt trött.. På lördagen vaknade jag först av ett tåg som kommer förbi crossbanan runt 7, sen somna jag om till kvart över9 ungefär. Gick upp, käka frukost och sen gick jag ut och kolla på alla träningar och så. Sen var det dags för kvalen, gick inte alls bra för Timmy, de va synd, jag tyckte han körde bra, men tydligen inte? Jaja, bättre lycka nästa gång, i hope!! Sen runt halv7 på kvällen skicka Lisa sms och fråga om jag skulle med bada, så jag, Lisa, Elin, Elins bror och deras kompis åkte och bada. Elins mamma och pappa följde med. Mja, de va sjukt kallt tyckte ja och jag brukar aldrig tycka de, så jag badade inte alls länge. När vi kom till crossbanan igen gick jag och ducha i klubbhuset där, det var varmare i havet än i duscharna!! :oo Då pratar vi kallt alltså, blev en snabbdusch, sen tillbaka till husvagnen och värma mig och spelade kort med mamma, pappa och Timmy. Sen blev de läggdags väldigt tidigt pga av lite som hände. Idag då (söndag), vaknade jag vid kvart över 9 när tjejerna började träna, gick upp och fixa mig och sådär sen gick ja ut och kolla på dem, och ja resten av dagen har jag också bara stått och kollat så nu har jag brännt mig i ansiktet, hade nån grej framför benen så dem fick ingen sol alls på sig och det var inte så jätte varmt så hade långärmad också, så det blev bara ansiktet, haha.. Jaja, på vägen hem blev de donken iallafall, somnade i bilen hem efter Jönköping någon gång, ganska skönt om jag får säga det själv. Det kommer några bilder nu, men inte alls många för det tar sjukt lång tid att lägga in och just nu har jag inget tålamod till att vänta för jag är inte alls på humör!


Pappa, mamma och Timmy vid fästningen.

Havet :)

Hultman #28 :)

Timmy #257 och Björn #51 :)

Frasse #142 :)

Fler bilder komer imorgon eller när det inte är så segt för jag dör snart på de här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0