2 dagar avklarade

Ja nu är 2 dagar avklarade på pappas jobb, bara 2 kvar, stå ut Evelina stå ut !! :D På torsdagkv blire stugan med bästa kuss och vi är hemma på söndag tror ja eller måndag :D jag längtar, bada i sjön är vad vi ska göra och bara chilla som fan :D Men jobbade ju idag som sagt och efter blev de hem och hoppa in duschen snabbt och fixa sig lite, sen åkte vi ut till Bankekind till mina kusiner för Theo fyller ju 12 idag, så grattis lillen! Men va mest med Fedde och hennes kompis Sofie tror ja de va ;) Va typ i lekparken och gick runt och snacka, sen kom Robin ut, så gick och snacka med dem 3 ett litet tag innan ja skulle hem. Inte träffat varken Fedde eller Robin på över en månad fan, kul och träffa dem alltså! :) Jaja, Fedde skämde ut mig lite också, men hon är seriöst världens gulligaste och får en alltid att skratta! Nej nu måste jag snart sova så ja orkar upp imorn och jobba, haha jag är ju inte världens piggaste och jag är så jävla tjurig på morgonen. De kan ja lova er, fråga Linda så får ni se! Föresten är ja så jävla glad att vi är snackar igen! Vi har inte vart på en månad ungefär och vi har knappt snackat i skolan, men vi ska hitta tillbaka till varandra för de här ska vara våran sommar, right beby?! JAG ÄLSKAR DIG


gammal bild men skitsamma, min
bästavän

Kommentarer
Postat av: linda<3

det här är våran sommar baby<3

älskar dej bästaste vän!<3

2009-06-17 @ 23:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0