<3

Jag har haft beslutsångest nästan hela våren, fall ja ska sluta med innebandyn eller inte? Det har vart så sjukt tråkigt nu på våren, nästan inga har kommit på träningarna bara på matcherna. Sen på örebrocupen vare fett kul, nästan hela laget var med och vi hade så jävla kul tillsammans allihop! Och på linköping floorballgames också. Jag blir glad tillsammans med er, ni ger mig glädje. Och så har jag velat byta lag till linköping ibk men de va ju så kort tid kvar och jag har börjat trötta på innebandy efter 4år. Menmen har hela sommarn på mig att tänka nu, bara hoppas att ja gör de rätta valet (:


ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: amanda wiberg.

kom till vårt lag.

det blir ju som att börja om från början, och det är kul att spela med oss!:D

2009-06-07 @ 18:06:01
URL: http://amandawiberg.devote.se
Postat av: Huvell:D

Jag har också kännt mig fett trött på innebandyn men det vart bättre över sommarlovet hoppas det blir så för dig med för du är as bra jue

2009-06-08 @ 14:30:27
Postat av: linnea sundberg

aså eve jag vet heller inte om jag ska fortsätta!:(

men jag tänker typ förtätta i vårat lag och kolla

om jag känner för det fortfarande och typ ge det en skans, snälla gör det du med!<3

2009-06-09 @ 14:52:12
Postat av: Anonym

aså eve jag vet heller inte om jag ska fortsätta!:(

men jag tänker typ förtätta i vårat lag och kolla

om jag känner för det fortfarande och typ ge det en skans, snälla gör det du med!<3

2009-06-09 @ 14:52:54
Postat av: evelina

jag tror att jag gör så Linnis :) men jag vill ju också byta till ibk, men jag får se hur ja gör! tror ja ger berg en chans! <3

2009-06-09 @ 15:10:51
URL: http://evelinasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0