bara avundssjuka

Jag börjar verkligen bli smått irriterad på folk som kallar mig en massa, tex "sminkhora" , "fjortisslyna". Kolla på mig liksom, jag sminkar mig inte överdrivet mycket och fjortisslyna, yeah sure! Visst jag tar inte åt mig av allt som alla säger men jag blir så jävla lack när folk som inte ens känner mig eller vet hur jag är kallar mig en massa saker. Och då tänker jag på dem stora bloggarna som typ Paow, Dessie, och Kissie. Hur mycket kritik får inte dem liksom? Visst de är bara avundssjuka människor som säger/skriver nått sånt men whatever. Alla måste väl få leva sitt liv som man vill och klaga inte bara för att man är avundssjuk. Visst ja är avundssjuk på väldigt många, men jag klagar fan inte på dem för de. Säger att dem är största fjortisen i stan, att dem är fula osv. För då sjunkar man bara till en låg nivå och vad vill man ha sagt med de när man ändå bara ljuger?

Kommentarer
Postat av: s o l o m a

Fin blogg! :)

2009-06-08 @ 15:08:49
URL: http://soloma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0