everytime i see your face

Söndag idag men de känns verkligen som lördag tycker jag, jaja. Imorgon är det sista riktiga skoldagen med lektioner och så, inte för ja tror att vi kommer göra så mycket men måste ju går dit iallafall. Sen på tisdag är de fottbolssdag precis granne med mig, hihi (a) på onsdag ska vi väl städa skåpen och sådär sen på torsdag är de avslutning! Så skönt och så kort kvar, det känns som om vi började 8an nyss ju :o men sommarlov here we come (H) Idag blev jag väckt av Chanel (våran hund), hon kom och slicka mig i huvudet, very nice sådär! Sen efter frukosten tog jag ett långt bad, härligthärligt. Sen åkte mamma, jag och Lousie(syster) på valpträff med hunden och jag blev kär i en asliten valp som är 5veckor, det är helt sjut alltså :D Men sen drog vi in till Motala och skulle möta pappa och Timmy som cyklade halvvättern idag, pappa bröt efter 8mil men de trodde jag också men min bästa bror Timmy cyklade självfallet alla 15mil, hihi jag älskar han och självklart min pappa också! 


så jävla söt ja dör, liknar våran förra hund asmkt och jag vill ha den där nu
omg jag är kär i hund :$


Kommentarer
Postat av: elin

vilken sjukt söt hund !

2009-06-11 @ 14:21:30
URL: http://elovi.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0