hooome

Hemma från landet nu, vädret har varit de sämsta men har har hunnit med årets första och andra dopp !
Torsdag: började med att vi åkte hemifrån runt halv 7-7. När vi kom fram runt halv 9 åkte Timmy, Victor, jag och Tone och kännde på vattnet, eller aa jag och Tone iallafall. Sen kom mamma och dem ner då gick vi upp till morfar och fikade Inte träffat han på superlänge. Sen gick Tone och jag ut med Chanel och tog kort oså, när vi kom in igen kollade vi på "I taket lyser stjärnorna" Sedan blev sängen framåt halv 2.
Fredag: vaknade runt 10 halv 11, åt frukost, såg lite tv oså. Åkte ner till sjön vid 12 ungefär, för jag skulle ta årets första dopp de var bestämmt ! Hunden var i först såklart, fast de va ju inte jätte varmt så hon "gick" upp och sprang runt överallt istället. Men jag gick i, gick väldigt långsamt men i kom jag. Sen bestämde jag mig för att ja skiter i de här för de va ju inte jättevarmt alltså, så då frågar Lousie om hon ska gå bort och hämta bilen som Timmy och Victor hade borta där dem fiskade. Vi sa att hon skulle de, men precis när hon gått så säger Tone "jag ska nog bada ändå" haha då blev ja lite sur på henne eftersom ja redaahde badat. Men hon gick ju i så då gick ja i igen efter att stått uppe på land i 10 minuter ungefär. Men inget hindrar mig från att bada alltså. Sen kom iallafall Lousie och vi åkte till stugan igen, fikade och fixade oss. Sen kolla jag, Victor, Timmy och Tone på film, var helt utslagna och alla somnade nästan. Sen runt halv9-9 kom mammas sysslingar och barn oså, så vi åt och så. Men de va jävla kallt ute så Timmy, Victor, jag, Tone och Lousie gick in och spela yatzy, haha. Sen kollade vi tv och gick och la oss runt 1.
Lördag: vaknade runt 10, sjukt jävla trött var ja. Tone och ja kolla på film tills vi gick upp till morfar och fikade. Sen när vi kom tillbaka kollade vi klart på filmen som var "sex and the city" bästa ären. Sen blev jag så jävla trött av att bara ligga inne hela tin så vi gick ut med Chanel, gick bort till "kolakojan" läste i gästboken dära som var från 2000, mitt namn str ju med ett par gånger, haha. Sen gick vi in igen, kollade på tv med syster och jag hade tydligen somnat för jag vaknade till när Victor kom ner och kollade med oss och jag kommenterar allt och alla när ja ser på tv ibland alltså, man blir nog ganska trött på mig då, men de är sån ja är. Sen runt halv 8 ville jag bada så mamma skjutsade ner mig och Tone till sjön, de va mycket kallare än i fredags så jag gick bara till knäna och bytte om sen. Men när jag väl stod i vattnet ombytt så tänkte ja att ja ska fan bada ändå, ja åkte ju hit liksom. Så bytte om igen och gick ner och bada. Mamma tyckte ja va dum i huvudet som gjorde de, men vafan de är sommarlov och då ska man bada ! Men sen när va kom tillbaka till stugan så blev jag osams med pappa, ovanligt. Satt nere i källaren hela kvällen sen och kollade på tv i min ensamhet medans alla andra satt där uppe och kollade på samma program. Blev osams med mamma också men blev sams direkt. Sen vid kvart i 12 gick alla och la sig fast Tone kollade klart på filmen med mig, Timmy och Victor skulle göra de också, fast dem låg i sängarna fast Timmy somnade självklart. Somnade runt 1 inatt också.
Söndag: vaknade vid halv 10, åt frulle och packade. Sen vid 11- halv12 blev de hemfärd. Satt nästan och sov där bak i baksättet med Tone ju, skit trötta. Men sen skjutade vi hem henne, och sedan till Linghem och lämnade Victor. Sen blev de äntligen hem, somnade i typ 1 timme, as skönt! Sen satte ja mig här, läste lite bloggar kollade bdb och så. Sen kom farfar upp, fikade och så. Hihi mysigt.  Det här blev ett långt inlägg känns de som, men jag avslutar de med lite bilde från helgen. Puss


påväg till landet

snyggaste bästa vännen

så härligt !

dem fyra sista korten tog Wille, han tyckte han var duktigt eller nått (;

minnesvärd helg, kärlek på hög nivå


Kommentarer
Postat av: Robin

Coooling!

2009-06-21 @ 18:06:18
Postat av: tone

haha , roligaste helgen på länge asså :D proppat med humor vill jag lova ! <333

2009-06-22 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0