jag vill bara glömma dig

Hade sovmorron till 20 i 10, de skönt ja (: sen skola till två. Åkte hem och städa (y) jag är duktig alltså! Sen efter vi ätit och så åkte pappa och Timmy till sjukhuset, skulle kolla Timmys näsa efter kraschen igår. Men han skulle tillbaka imorn och röntga. Ah när dem åkte så somna ialf ja och sov i cirkus två timmar, skapligt skönt! Men sen när ja vakna frös ja sjukt mycket och jag hittade inte min älskade innebandytröja. Hade ju den till idrotten, och förmodligen så glömde ja den där förut :( Men får gå och kolla direkt när ja kommer till skolan imorn, för jag vill ha den nununu! Har sovmorron imorn ialf till 10 över 10, jag gillar´t ganska mycket alltså :)  Har även fixat lite med bloggen nu men ska fixa den mera i helgen eller nästa vecka. / Kyss ewernersson´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0