Kreta/Turkiet i höst? HOPPAS!

Fick ju ledigt tills i söndags och sen sen på måndan vare bara att gå upp klockan 6 för åka till pappa och jobba. I 3 dagar har jag stått ut och jag jobbar gärna lite till i sommar men inte så mycket kanske 2 veckor till? Så jag får lite mer pengar så mammsen och ja kan dra utomlands i höst igen :) Men den här gången blir de isåfall Kreta eller Turkiet förmodligen. Men det värsta med de här att jobba är ju att ja inte är någon morgon människa, ja är jätte tjurig på mornarna och sen är ja trött nästan hela dagarna så jag garvar åt allt verkligen, nästa allt man säger. Jaja. Imorgonkv börjar ju mitt sommarlov på riktigt kan man ju säga eftersom de är då jag blir ledig! På kvällen drar jag med bästa kusin ner till stugan, tillbringar helgen där. Riktigt skönt att komma bort från ljungsbro vill ja lova, så jävla trött på att vara här! Men nästa vecka så MÅSTE ja vara med Linda, gud de va så länge sen ju! Har ju även skurit mig i armen på alla jävla kartonger på jobbet, så nu ser de ut som ja cuttat mig själv, fina ärr blir de där sen ska ni se ;) Nej nu ska jag sätta på en film sen ska ja nog sova för ja är trötttt.
Puss / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0