Motala/Uppsala

Helgen har bestått av cross, regn och lera alltså! Men vafan jar är uppväxt med att varje sommar åka Sverige runt för att Timmy(min bror) ska tävla överallt och jag tycker det är så jävla kul att bara stå och titta, jaja :D Men igår blev de serien i motala, gick upp vid halv 6 ungefär. Vädret var inte det bästa, men inget regn iallafall. Idag blev de serien i uppsala, vilket betyder att jag gick upp klockan 4 ;o hade bara sovit 4timmar då. Men la mig där bak i bilen och sov hela vägen till uppsala, kollade på träningen bara sen gick ja och vila igen för de regna som fan och var lerigt precis överallt men kollade jag på sista heatet och de gick riktigt bra för han faktiskt,  2a kom han. Sen åkte vi hem runt 2 för dem ställde in sista heatet pga allt jävla regn! Men donken blev de i södertälje. Sen efter nyköping somna jag och sov hela vägen hem, och när vi kom hem somnade jag på golvet när ja busa med Chanel(my little dog). Ska alldels strax sätta på en film och sedan sova, för imorn ska ja upp tidigt igen och jobba hos pappa, blir jobba där nu i 4dagar. Härligt med lite pengar nu i början av sommarn! Puss bitcheees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0