vädret (y)

Liseberg igår, så jävla kul var de! Jag älskar´t sjukt mycket. Kanske åker dit igen i sommar, de blir nice :) Gick upp runt halv 7, och jag somnade halv 1 på natten ungefär, men jag var pigg hela dagen ändå. Kom hem till stan vid 10 över 12 ungefär och till ljungsbro vid halv 1 på natten, somnade inte förns 1 och så skulle jag upp vid halv 7 idag igen för Emanuel kom och hämta mig 10 i 8 för vi skulle till Tibro på Sm:et, men vi kom inte iväg förns halv 9 ungefär för vi skulle hämta hans kompisar också så var framme runt halv 10 kvart i 10 ungefär. Eftersom inte Timmy kvalade in igår så ville ju inte mamma åka och då ringde jag till pappa och fråga om dem kunde ringa till Emme och dem gjorde det så jag fick åka dit iallafall. Va med Lisa och hennes kompis Elin till en början. Sen satt jag bara still dem två sista heaten, värmen tog död på mig och jag har brännt låren och axlarna för att jag inte smörjde in mig, härligt Evve (y) Men med 2-3 timmars solning den här veckan så är jag brun och det gillar vi. Men när vi kom hem så åt vi och sen spela jag fotboll med Timmy och Markus. och jag är kung, HAHA. Nej nu ska jag sova för jag har inte sovit alls mycket den här helgen och imorn ska jag upp och jobba igen, jobbar bara tillochmed onsdag sen är jag lediiig, då blire chilla galet! Bilder från helgen kommer när jag orkar lägga in. Kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0