heldag i sporthallen

Skolinnebandyn igår var roligast alltså, träffade hur mycket folk som helst. Men matcherna gick väl lite sämre, vann 1 och förlorade 2 så gick inte vidare tyvärr.. Va kvar sen och kolla klart på allt iallfall. Köpte mig en ny plattång igår också på net on net för 149kr, rea så det var billigt! Åkte till motala på kvällen och kolla på innebandy, Jonte kom och kolla med mig också! Idag blev det först ikea med mamma och pappa, hämtade Linda också, sen har jag varit i sporthallen med härligt folk hela dagen. Killarna hade SM steg1 och vann alla matcher så nu är dem vidare till steg2! grattis killar! Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sen blir det kolla på tv med mamma och pappa. Förövrigt så börjar jag sakna min syster nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0