så tröööött!

sista dagen på jobbet idag, ett härligt avslut med att jobba med linda igen. hur mycket skratt som helst blev det!! vi får alltid till det alltså, och när vi väl börjar har vi svårt att sluta. älskar det alltså.. men sen skulle jag pappa och timmy åka till net on net som öppnade idag och när vi kom dit var det sån jävla kö så vi åkte igen, sen blev vi stående på hemköps parkeringen i 45 minuter säkert, frös fötterna av mig så kallt det är! sen blev det hockey här hemma, la mig i mammas och pappas säng med chanel sen och vakna typ nyss.. är svintrött nu så det blir verkligen att klä på sig pyjamas och krypa ner i sängen tidigt för en gångs skull! imorgon blir det skolinnebandy, är fett peppppp :D


vi får alltid till det, jag är så glad att jag har dig .. jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: linda

haha bilden är värsta fail;)

men älskar dig ändå snuttan:D<3

2009-10-30 @ 21:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0