vad som än händer ..

kommer Linda alltid att vara min bästa vän!! Vi har känt varandra sen jag var nästan nyfödd, vi gick på samma dagis, samma lekis, samma klass 1-3, sen bytte båda skola till Ljungsbro och vi gick även då i samma klass 4-6. Sista veckan på sommarlovet blev vi osams, riktigt osams, första gången i vårat liv, våran vänskap! Bråkade hur länge som helst, gav varandra bitchblickar i skolan i 7:an. Sen kommer jag ihåg i 8:an i mars när jag bråkade min familj och jag åkte till dig, sov hos dig måndag-onsdag, då var jag så glad att jag verkligen hade dig vid min sida! Senare i april eller om det var maj när vi satt och snacka på msn om att vi gle ifrån varandra, jag grät hur mycket som helst. Dagen efter i skolan när du kom fram och krama mig jättelänge, det glömmer jag aldrig! Sen blev det skolavslutning och sommarlovet börja och eftersom jag skulle jobba så blev det att vi inte sågs någonting i början och vi börja småtjaffsa osv.. Du följde med till stugan sen och det var så kul! Och 44års-racet, när vi blev jagade, träffade massa nytt folk och allt- ett minne för livet jag glömmer det aldrig!! Sen åkte du till Spanien och var borta första veckan i skolan, det hände så mycket den veckan. Men när duk om tillbaka var vi jättemycket i skolan och allt sånt, men nu ungefär i en och en halv månad har vi knappt snackat med varandra nånting. Det är grovt synd, jag vet egentligen inte vad det är som har hänt eller vad det var som hände, men alla förändras och jag vet att jag har gjort det men inte så mycket faktiskt, jag är samma Evelina som jag alltid har varit. Men jag ville bara säga att du Linda, kommer alltid att vara min bästa vän vad som än händer, för allt vi har gått igenom har jag inte gått igenom med någon annan, du har alltid funnits där för mig. Det du har gjort för mig är jag var glad över, jag är så himla glad att du har gjort en ändring i mitt liv och faktiskt fått mig att fortsätta vilja leva. Gumman jag saknar dig för mycket nu, det är inte såhär jag vill ha det! jag älskar dig




Kommentarer
Postat av: Linda.

åh gumman så fin text, aldrig ska vi skiljas åt.

älskar dig bästa vän då,nu och föralltid.!<3

2009-10-24 @ 19:59:45
Postat av: evelina

jag älskar dig mest!

2009-10-24 @ 20:12:16
URL: http://evelinasofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0